ПОДДРЪЖКА И ПРОФИЛАКТИКА

  • Заявка за техническа услуга или консултация с оторизирано техническо лице можете да направите на тел: 02/8741046 или на e-mail: service@purewater.bg.
  • В рамките на 1 час ще ви потърсим за да потвърдим нашето посещение.
  • Реакцията за отстраняване на технически проблем за гр, София е 6 работни часа и до 24 часа за цялата страна.
  • Всички клиенти сключили абонаментен договор за поддръжка или наем получават уведомление на посочен телефон или e-mail за предстоящо посещение с цел профилактика на оборудването.
  • Регулярната профилактика на диспенсърите включва:
    – подмяна на 3 филтъра;
    – подмяна на UV лампа / в моделите, където е налична/;
    – санитация на студения цикъл на водата със специален препарат;
    – подмяна на захабени и износени елементи.
  • За удобство можем да осъществим посещението в почивните дни или извън стандартното работно време.